Virtuální prohlídky nemovitostí

Lépe než tisíc slov, vše vysvětlí jeden příklad konkrétní virtuální prohlídky (html5):

Virtuální prohlídka nemovitosti

Další příklady virtuálních prohlídek nemovitostí na stránce Galerie virtuálních prohlídek.


Virtuální prohlídka nemovitosti - efektivní nástroj prezentace realit

Virtuální prohlídka dokáže mnohonásobně zvýšit potenciál prodeje nemovitosti, luxusní i k rekonstrukci. Virtuální prohlídka eliminuje fyzické prohlídky s nenaplněným očekáváním, své nezastupitelné místo má tento způsob prezentace také následně po fyzické prohlídce objektu, kdy si potencionální kupující formuje své myšlenky, rozhoduje se, přemýšlí např. o možných dispozičních úpravách a potřebuje se co nejrychleji znovu projektovat do nemovitosti. Virtuální prohlídka výrazně napomáhá generovat vážné zájemce o koupi nemovitosti, efektivně šetří všem čas i peníze. Přínos virtuální prohlídky pro prodávající, kupující i efektivitu služeb OrangeReal.cz, je značný.
Proces výroby virtuální prohlídky rodinného domu o standardních rozměrech, zabere i tři dny poctivé práce a předpokládá značné hardwarové i softwarové investice. I to je jeden z důvodů, proč jdeme cestou individuálních obchodních případů a k tomu šitých služeb na míru.

Virtualni prohlidky nemovitosti 1


Příklady využití virtuálních prohlídek nemovitostí z praxe:

„Svou úlohu splnila virtuální prohlídka beze zbytku při prodeji luxusní členité nemovitosti –  bytu v měšťanském domě na Praze 1 - Starém městě. Byt byl mezonetový, dispozičně rozlehlý co do počtu místností, tak výměry samotné. Jedni ze zájemců o koupi, kteří prvně absolvovali fyzickou prohlídku s obchodníkem OrangeReal.cz, velice kladně ohodnotili přínos virtuální prohlídky nemovitosti nejen při prvotním seznamování se s nabídkou, ale také při opětovných domácích úvahách o dispozičních možnostech a tedy možné koupi. Opakovaně se ve svém počítači virtuálně procházeli místnostmi, řešili možné rozložení vybavení a drobné stavební zásahy, řešení bylo brzy na světě. Byt následně našel své nové majitele.“

 „Spolumajitel úspěšné firmy pan Petr, si nechal postavit v širším centru Prahy nádhernou členitou dvoupatrovou vilu s rozlehlou anglickou zahradou. Nechyběl vnitřní ani vnější bazén, zimní zahrada, salonek s biliárem, v suterénu bylo několik garáží na zahradě privátní rybník. Po nějakém čase byl pan Petr nucen vilu z rodinných důvodů prodat. Měl však oprávněné obavy ze způsobu realizace prodeje, v domě dosud bydlela celá rodina, zařízení bylo luxusní, potencionálních zájemců o pouhé nahlédnutí do domu bez úmyslu dům koupit, také mnoho. I přes tato úskalí se rozhodl dům svěřit do prodeje jednomu z MAXi lídrů realitního trhu v ČR, aby si vzápětí ověřil důvodnost svých obav. Domem se procházeli zvědavci, vážný zájemce nebyl, návštěvy realitního agenta se staly noční můrou. Nemovitost po půl roce z prodeje stáhnul. Po nějakém čase jsme pana Petra oslovili s možností využití virtuální prohlídky, jako vhodného prodejního nástroje prodeje takového luxusního domu a zároveň jsme nabídli home stagingový servis s hlavním cílem vilu odosobnit a neprezentovat cenné vybavení domu, které není součástí prodeje. Pan Petr souhlasil, návštěvnost virtuální prohlídky byla vysoká, za zhruba dva měsíce jsme vygenerovali tři vážné zájemce – tři návštěvy domu. Zájemci měli díky virtuální prohlídce poměrně přesnou představu o vile, dokonce se sami v členitém domě orientovali. Druhý zájemce následně vilu koupil.“ 

 „Nedaleko Pardubic, v satelitní lokalitě, se v jeden čas nabízelo k prodeji okolo sedmi rodinných domků. Vesměs se jednalo o novostavby stejné dispozice i cenové relace. S prodejem dvou domků se na naši realitní kancelář obrátili dva majitelé. V obou nemovitostech jsme zrealizovali virtuální prohlídku a prezentovali ji dále. Pro oba domky jsme do dvou měsíců našli nové majitele, jeden z nich – muž, potvrdil, že rozhodný impuls k nákupu dala jeho žena po opětovném zhlédnutí virtuální prohlídky domu. Beznadějně se zamilovala do prostorné koupelny v Art deco stylu…“

„Další klient dlouho dobu prodával stylovou chalupu k rekonstrukci na Vysočině. Chalupa nebyla ve stavu k okamžitému užívání, žádala investice. Navíc byla časově poměrně náročně dostupná - skoro dvě a půl hodiny jízdy autem z Prahy, hodinu a půl z Brna… Fotografie v nabídce nejmenované RK působily jakkoliv, jenom ne přitažlivě. Po dvou letech marné snahy prodeje se majitel obrátil na OrangeReal s dotazem možnosti využití virtuální prohlídky. Virtuální prohlídku jsme zrealizovali, v prohlídce vynikly překrásné stavební prvky původní architektury, byla jasná dispozice budovy, vše umocnil pohled ze zahrady na okolní lesy. Pan P. K. chalupu do měsíce prodal a nový majitel našel vysněnou oázu klidu.“

Na ukázky virtuálních prohlídek nemovitostí se můžete podívat v naší galerii virtuálních prohlídek, další zajímavá sférická panoramata z produkce OrangeReal naleznete na straně Sférická panoramata.